Köszönjük hogy ellátogatott hozzánk a Kandiny!
Arra törekszünk, hogy a legjobb vásárlási élményt nyújtsa Önnek. Kérjük, ha nem elégedett megrendelésével lépjen kapcsolatba velünk az áruk kézhezvételétől számított 7 napon belül megindítja a visszatérítési folyamatot.
Felhívjuk figyelmét, hogy kizárólag eredeti állapotukban fogadunk termékeket - tisztítatlanok, mosatlanok, változatlanok, sértetlenek, tiszták, szálaktól és hajtól mentes, ép és felcímkézett címkékkel. és az előzetes tudásunk nélkül nem dolgozhatunk fel olyan termékeket, amelyeket visszaküldünk.
Ha meg akarja adni a megrendelés egy részét vagy annak összes részét, akkor vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal a következő címen Lépjen kapcsolatba velünk és szerezzen be "Termék Visszaküldése" űrlap, amelyet a csomaghoz mellékelni kell.
Hibás, sérült vagy hibás szállítás
Ön képesítéssel rendelkezik a teljes visszatérítés megszerzéséhez, ha tételei hibásak, sérültek vagy tévesen vannak szállítva.Ha úgy gondolja, hogy tételek megsérültek a kézbesítés során, be kell szereznie; a szállító szállítójának dokumentációja, amelyet bele kell foglalni a visszaküldött csomagba.
Méretezési vagy felszerelési kérdések
Mivel minden ruhánk kézzel varrott és testreszabott, a kész ruha körülbelül egy hüvelykben változhat a megadott méretek mindkét irányában. Annak érdekében, hogy ruha tökéletesen illeszkedjen Önhöz, szabóink további szövetet foglaltak el a varratokban, hogy kisebb módosításokat lehessen végrehajtani.
Méret Eltérés
Ha a ruha mérete több, mint egy hüvelykkel eltér a megrendelés specifikációitól, javasoljuk, hogy keressen egy helyi szabót a módosítások elvégzéséhez. Ebben az esetben a termék beszerzési árának (a szállítási költség nélkül) 25% -át térítjük meg Önnek. Ha ezt a lehetőséget választja, ne feledje, hogy kérjen igazolást a szabójától. A visszatérítés igényléséhez be kell nyújtani a nyugtát.
A cikk a megrendelt méret, de nem felel meg
Kérjük, vegye figyelembe, hogy az olyan tárgyak, amelyek nem felelnek meg megfelelően, de a megrendelt előírásoknak megfelelően, nem adhatók vissza vagy cserélhetők. Az Ön választása, hogy saját költségén keres egy helyi szabó szolgáltatást. Felhívjuk figyelmét, hogy ha a megrendelés specifikációi nagyban különböznek a végső méretkérelmektől, akkor az átméretezés nem lehetséges.
Szín Eltérés
A számítógép képernyőjének beállításai megváltoztathatják a webhelyen látható képek színét. A csekély színbeli eltérés nem jelenti azt, hogy a ruha hibás vagy hibásan lett szállítva. Ha azonban biztos abban, hogy nem megfelelő színű terméket kapott, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, hogy megtudja, lehetséges-e visszaküldés vagy visszatérítés.
Tárgyak, amelyeket nem lehet visszaküldeni vagy cserélni
1. Nincs visszaküldés és csere személyre szabott termékekre.
2. Higiéniai okokból nincs visszaküldés és csere romlandó, fülbevaló (beleértve a fülbevalót tartalmazó ékszerkészletet) és személyes ápolási cikk (beleértve a fehérneműt stb.) Miatt.
Rendelés lemondása
Megértjük, hogy nagyon fontos vállalkozás a különleges alkalomra való ruha megrendelése, és a lemondási politikánkat ezt szem előtt tartva fogalmaztuk meg. Fontos azonban megjegyezni, hogy ruháink rendelésre készültek. Miután megkezdődött a szabási folyamat, az anyagokat nem lehet újra felhasználni. Felhívjuk figyelmét, hogy a megrendelés benyújtása után még van idő meggondolni magát. Részletekért kérjük, olvassa el az alábbi lemondási irányelveinket.
Lemondási feltételek
- A fizetés visszaigazolásától számított 12 órán belül visszavont rendelések részleges visszatérítésre jogosultak, amely a teljes szállítási költséget és a termék beszerzési árának 90% -át tartalmazza.
- A fizetés visszaigazolásától számított 12–24 órán belül lemondott megrendelések részleges visszatérítésre jogosultak, amely a teljes szállítási költséget és a termék beszerzési árának 80% -át tartalmazza.
- A fizetés visszaigazolásától számított 24–48 órán belül lemondott megrendelések részleges visszatérítésre jogosultak, amely a teljes szállítási költséget és a termék beszerzési árának 50% -át tartalmazza.
-A fizetés visszaigazolásától számított 48 óránál később visszavont rendelések csak a teljes szállítási költség részleges visszatérítésére jogosultak.
- Miután megrendelését kiszállítottuk, azt már nem lehet visszavonni.
Ha vissza szeretné vonni a megrendelését, kérjük, jelentkezzen be Rendeléseim, válassza ki a segítségre szoruló rendelést, és kérjen törlést. Vagy kérjük, kattintson Lépjen kapcsolatba velünk a folytatáshoz.
Hozzászólások | Időkeretek | Visszatérített összeg | |
Product | Szállítás Cost | ||
Törlés | A megrendelés megerősítésétől számított 12 órán belül | 90% | 100% |
A megrendelés megerősítésétől számított 12-24 órán belül | 80% | 100% | |
A megrendelés megerősítésétől számított 24–48 órán belül | 50% | 100% | |
48 óránál tovább, nem szállítják | none | 100% | |
Rendelés kiszállítva | semmi | semmi |
Visszatérési Folyamat
1. A megrendelés kézhezvételétől számított 7 napon belül nyújtsa be visszaküldési kérését az Ügyfélszolgálathoz.
Fenntartjuk a jogot, hogy a visszatérítéseket az Ügyfélszolgálatunk előzetes jóváhagyása nélkül ne fogadják el.
2. Miután ügyfélszolgálatunk jóváhagyta kérését, megadunk egy visszatérítési címet, valamint egy termékvisszatérítési űrlapot, amelyet ki kell tölteni és csatolni kell a visszatérítéshez. Kérjük, küldje el a tételeket a helyi postahivatalon keresztül, 3-5 munkanapon belül a visszatérítési űrlap kézhezvétele után. NE használjon gyorsított futárt, például UPS, DHL vagy FedEx; a szokásos gazdasági postahivatal szolgáltatás rendben lenne. Kérjük, tartsa biztonságosan a nyomkövető számot.
3. Az összes visszaküldött cikk ellenőrzésen megy keresztül. A visszatérítést akkor dolgozzuk fel, amikor megbizonyosodunk arról, hogy a terméknek vannak az Ön által említett problémák. Ha a visszatérítést már meg is dolgozzuk fel, általában 10-15 munkanapon belül vesz igénybe a pénzeszközök jóváírása az Ön számláján, bankától vagy fizetésétől függően szolgáltatás. Bankja vagy fizetési szolgáltatója kivehet egy kis tranzakciós díjat.
Minden hitelkártya-kifizetés csak az eredeti hitelkártyára kerül visszatérítésre.
Felhívjuk figyelmét: fenntartjuk a jogot, hogy ne dolgozzuk fel a visszatérítést, ha elfogadhatatlan állapotban visszatérítik azokat.
'Normál Kiszállítás' Szállítási költség becslése: Ft0